Siirry pääsisältöön

Elämä on ihanaa!


Heips rakkaat lukijat ja tukijat <3

On ollut ihana viikko takana. Vaik välil tuntuu siltä, et jotkut ihmiset haluu puhuu paskaa selän takana. Nii siitä vaan ihan rauhassa. Sehän on niiden oma häpee. Nehän siinä itelle kuoppaa kaivaa.

Viime viikolla, kun muksut lähti leirille, me oltiin murun kanssa kahden. Meillä oli 3-vuotis hääpäivä. Kävimme sitä juhlistamassa Tallinnassa. Todellakin oli rentouttava reissu ja hintansa väärti. Ensinnäkin nautin siitä, kun istuimme laivan peräkannella ihailemassa maisemia. Aurinko paistoi lämpimästi. Oli todella rentoutunut olo. Se piristää kummasti, kun lähdet keskelle ei mitään eli merelle. Meri tekee mukavan vaikutuksen. Kävimme myös shoppailessa Tallinnassa ja laivan spa puoli tuli myös testattua. Murulta sain hääpäivän lahjaksi kaksi hajuvettä. Yksi on niistä lempparini jota käytän vakituisesti J.P.Gaultier Classique. Toinen oli toivomani Escadan uusi tuoksu. Olin niin otettu noista hääpäivän lahjoista, että itkuhan siinä tirahti. Ainut miinus, laivareissusta oli se, että minulle tuli kloorivedestä ihottumaa. Kävin siitäkin asiasta valittamassa laivan infossa. Eivät nuo siihen juurikaan kantaa ottaneet, sanoivat, että heillä terveystarkastajat seuraavat veden klooripitoisuutta todella tarkasti. Muuten kaikin puolin, oli ihana saada kahden keskistä aikaa. Seuraavana vuonnakin menemme Viroon häämatkalle. Matkat tosin on varattava ajoissa, jos hotellissa meinaa yöpyä. Nyt jätimme varauksen viime tippaan, joten siksi olimme pelkällä 22- tunnin risteilyllä.

Olen myös viime päivinä nauttinut rakkaan siskoni ja hänen lastensa seurasta. Siskolla on vielä lomaa jäljellä. Olen niin onnellinen ja kiitollinen siitä, että rakas siskoni asuu nyt lähellä meitä. On ollut ihana, kun voi vain toiselle soittaa ja kysyä voiko tulla käymään? Siskon kanssa meillä on oikeastaan aina ollut hyvät välit. Muistan kuitenkin, kun joskus nuorempana vanhemmilla asuessamme meillä oli ns. kissa tappeluita. Juuri silloin minua ärsytti, kun minulla on pikku sisko. Näin vanhemmalla iällä sitäkin osaa arvostaa ihan eri tavalla. On ihana, kun tietää, että on olemassa sisko, jolle voi purkaa ihan kaikki asiat. Joka hyväksyy sinut ja perheesi juuri sellaisena, kuin olemme. On ihana tietää, että on olemassa turvapaikka, johon mennä, kun ahdistaa. Sellainen siskoni ja hänen perheensä on. <3 Olen todella kiitollinen heistä! <3

Vielä lopuksi. Olen aloittanut lukemaan kirjaa tunne lukko. En ole vielä kovin paljon päässyt eteenpäin. On avartavaa huomata, ne omat kipu kohtansa ja vajavaisuutensa. Olen lähtenyt löytöretkelle omaan sisimpääni. On ihana todeta, että minulla ei ole kiirettä paranemisen kanssa. Odotankin kovasti jo ensiviikkoa. Silloin pääsen purkamaan asioitani psykiatrille. Todella olen iloinen siitä, että olen halunnut ja jaksanut hakea apua. Silloin tiedän, että kaikki järjestyy. Pidän huolta itsestäni, lapsistani ja perheestäni. <3

Ihanaa viikkoa teille rakkaat lukijat ja tukijat <3 Pidetään rakkaistamme huolta! <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Huono seura hyvät tavat turmelee.

 Heips rakkaat lukijat ja tukijat! Ihanaa taas jakaa teille jotakin suoraan sydämestä. Ajattelin teille kirjoittaa siitä, kuinka olen omassa elämässäni kokenut sen, että todellakin seura tekee kaltaisekseen. Viimeksi kirjoitin teille jonkin verran entisestä avioliitostani, joka päättyi lopulta eroon. Toki jokaisella ihmisellä on asiasta omat näkemykset ja monesti kuullaan se toisen ihmisen versio, toinen jää kuulematta ja sillä perusteella tulkitaan, millainen toinen ihminen on. Olen aikaisemmin kirjoittanut siitä, kuinka usko on osa minua ja minun sekä lasteni elämää. Olin noin kymmenenvuotias tullessani uskoon ja minut kasvatettiin ikään kuin pumpulissa. Vanhempani kielsivät minulta lähes kaiken, sanomalla, että ei uskovaiset ihmiset tee niin. Muistan monesti, kun en uskaltanut sanoa kavereille, että en pääse johonkin, kun vanhempani eivät anna lupaa. Toisaalta olen siitä kiitollinen, että he varjelivat minua viimeiseen asti kaikelta pahalta, kunnes jossain vaiheessa tein kaikk

Kesäkuun kuulumiset.

Heips rakkaat lukijat ja tukijat! Pitkästä aikaa kirjoittelen blogia ja saan syventyä kirjoitusten pariin. Olen tässä monet kerrat miettinyt, että nyt kesällä somettaminen on muutenkin jäänyt vähemmälle. On ollut niin paljon mukavaa tekemistä, että ei ole somessa ja puhelimella ehtinyt roikkua niin paljoa. Kesäkuu alkaa olla lopuillaan ja kohta on enää kuukausi lomaa jäljellä. Ehkä kuitenkin puoltoista kuukautta, mutta niin se aika vaan kiitää ja menee nopeasti, kun on kivaa tekemistä. Tosiaan sain olla tuossa miesystäväni kanssa kaksin toukokuun viimeisen viikon sekä kesäkuun ensimmäisen viikon. Vierailimme lapsuuden maisemissa ja aika meni todella nopeasti. Kesäkuun toisella viikolla lapset tulivat takaisin kotiin. Ehdimme olla kotona muutaman päivän ennen varsinaista loma reissua, jonne lähdimme koko porukalla kaikki yhdessä. Lapset pääsivät maaseudulle ja lapsuuden maisemiini viettämään aikaa. Uimme, söimme, leivoimme, kyläilimme ja shoppailimme. Teki todella hyvää lapsille o

Nallekarkit ei koskaan mee tasan.

Heips rakkaat lukijat ja tukijat <3 Viimeisiä päiviä viedään tällä viikolla. Viikko on mennyt nopeasti. Huomenna on jo perjantai ja sehän tarkoittaa tikkien poistoa. Jipii! Viikonloppu alkaa ja sunnuntaina saan omat lapset kotiin <3 Ikävä jo heitä. Tämä päivä ei ole ollut viikon paras päivä. Siitä myöhemmin lisää. Aamulla herätessäni olin pirteä. Nukuin viime yön pitkästä aikaa hyvin. Sekin vaikuttaa siihen, että ei ole päivisin niin väsynyt. Minulla piti tänään olla psykiatrisen sairaanhoitajan tapaaminen. Peruin sen kuitenkin, sillä en voi vielä istua ja sain jutella mieltä painavista asioista sielunhoitoterapeutin kanssa. Aion kuitenkin huomenna varailla uutta aikaa hoitajan tapaamiselle. Maanantaina pääsenkin taas pitkästä aikaa ryhmään, jossa käyn. Pari kertaa jäänyt väliin leikkauksen vuoksi. Tänään todellakin minulla ei ollut onnenpäivä. Vetoketju meni takista rikki ja sitä ei voi korjata. Lähdimme miehen kanssa Helsinkiin pyydystämään uutta takkia. Tuloksett