Siirry pääsisältöön

Loma alkaa olla lopuillaan.


Heips rakkaat lukijat ja tukijat <3

Viikonloppu alkaa olla lopuillaan. Mulla olikin oikein huikea viikonloppu. Toivottavasti teillä on viikonloppu sujunut hyvin.Ei ole enää, kuin kaksi ja puoli viikkoa lapsilla lomaa, jonka jälkeen koulut alkaa. Niin se kesä vaan kummasti hurahti lasten kanssa kotona ollessa.

Ensiviikolla mieheni lapset tulevat meille koko viikoksi. Meillä on jo jonkun verran suunniteltua ohjelmaa, mutta sen lisäksi myös sopivasti vapaa aikaakin. On kiva, kun ei tarvitse joka päivä tarkkojen suunnitelmien ja aikataulujen kanssa sählätä. Siinä se loma viikko sitten meneekin sopivasti lasten kanssa.

Tosiaan mulla oli nyt viikonloppuna ihan omaa aikaa tyttöjen kanssa. Kävimme muutaman tyttökaverin kanssa Turku-Tukholma risteilyllä. Todellakin reissu teki hyvää, mutta kovan väsymyksen kanssa sitä tultiin taas kotiin. Olen tänäänkin nukkunut päikkärit. Ei muuten jaksa. Todellakin huomaa, että oma vointini ei ole vielä kunnossa. Reissun päällä nautimme hyvästä ruoasta, karaokessa kävimme myös, tanssilattialla tuli pyörähdettyä ja bingoa pelattua. En ole koskaan aiemmin bingoa pelannutkaan. Siitä tulisi oikein kiva ”harrastus” itselleen. Kävimme myös vähän shoppailemassa laivan putiikeissa. En ostanut kotiin tuomisia juuri ollenkaan. Huomasin, että hinta taso on erilainen viking laivoilla, kuin Siljalla jolla yleensä käynkin. Klubi kortilla ei ollut juurikaan tax-free myymälässä tarjouksia ja makeisten hinnatkin olivat pilvissä. Aamupala oli myös iso pettymys, sekä laivan henkilökunta. Muuten oli kivaa tyttöjen kanssa. Ens kesänä uusiks, ehkäpä Tallinnaan. Ei sitä laivalla tule kunnolla nukuttua.

Olen myös tänään ollut väsyneempi ja masentuneempi. Olen myös huomannut, että olen ruennut olemaan vainoharhainen. Se on kovin pelottavaa kyllä. On koko ajan sellainen olo, että joku seuraa tekemisiäni ja olemistani. Olen myös erittäin varovainen nykyisin ihmisten kanssa. En tiedä, ketkä oikeasti ovat ystäviäni tai ketkä haluavat minulle pahoja asioita. Sairauden myötä, olen myös lihonut. Tällä hetkellä en jaksa välittää siitä mitä syön tai kuinka paljon liikun. Pakko kuitenkin elokuun puolella yrittää parhaansa mukaan. Monet ovat kyselleetkin, että olenko raskaana. Tuokin on sellainen asia, että ei kenellekään ole oikeutta sellaista tulla kyselemään. Tai, että onko meille perheenlisäystä tullut. Moni ei edes tiedä, että sairastan uupumusta tällä hetkellä, joten he olettavat asioiden olevan sitten toisella tapaa.

Tänään olen myös suunnitellut tupareita uuteen kotiimme. Meidän seurakunnan pastori siunaa kotimme. Meille on erityisen tärkeää se, että saamme kodillemme ja perheellemme siunauksen. Olemme kutsuneet, tai laitan kutsut, kun ehdin niin lähimmät ystävät ja perheemme. On tärkeää, että kaikki rakkaimmat ihmiset saavat olla kanssamme ja ovat meille tärkeässä juhlassa mukana. Olen muutenkin juhla ihminen itse, joten mietin, että jos kaiken saisi valmiina. Ei tarvitse stressata.

Ihanaa viikkoa teille rakkaat lukijat ja tukijat! Muista, sinä riität! <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Huono seura hyvät tavat turmelee.

 Heips rakkaat lukijat ja tukijat! Ihanaa taas jakaa teille jotakin suoraan sydämestä. Ajattelin teille kirjoittaa siitä, kuinka olen omassa elämässäni kokenut sen, että todellakin seura tekee kaltaisekseen. Viimeksi kirjoitin teille jonkin verran entisestä avioliitostani, joka päättyi lopulta eroon. Toki jokaisella ihmisellä on asiasta omat näkemykset ja monesti kuullaan se toisen ihmisen versio, toinen jää kuulematta ja sillä perusteella tulkitaan, millainen toinen ihminen on. Olen aikaisemmin kirjoittanut siitä, kuinka usko on osa minua ja minun sekä lasteni elämää. Olin noin kymmenenvuotias tullessani uskoon ja minut kasvatettiin ikään kuin pumpulissa. Vanhempani kielsivät minulta lähes kaiken, sanomalla, että ei uskovaiset ihmiset tee niin. Muistan monesti, kun en uskaltanut sanoa kavereille, että en pääse johonkin, kun vanhempani eivät anna lupaa. Toisaalta olen siitä kiitollinen, että he varjelivat minua viimeiseen asti kaikelta pahalta, kunnes jossain vaiheessa tein kaikk

Kesäkuun kuulumiset.

Heips rakkaat lukijat ja tukijat! Pitkästä aikaa kirjoittelen blogia ja saan syventyä kirjoitusten pariin. Olen tässä monet kerrat miettinyt, että nyt kesällä somettaminen on muutenkin jäänyt vähemmälle. On ollut niin paljon mukavaa tekemistä, että ei ole somessa ja puhelimella ehtinyt roikkua niin paljoa. Kesäkuu alkaa olla lopuillaan ja kohta on enää kuukausi lomaa jäljellä. Ehkä kuitenkin puoltoista kuukautta, mutta niin se aika vaan kiitää ja menee nopeasti, kun on kivaa tekemistä. Tosiaan sain olla tuossa miesystäväni kanssa kaksin toukokuun viimeisen viikon sekä kesäkuun ensimmäisen viikon. Vierailimme lapsuuden maisemissa ja aika meni todella nopeasti. Kesäkuun toisella viikolla lapset tulivat takaisin kotiin. Ehdimme olla kotona muutaman päivän ennen varsinaista loma reissua, jonne lähdimme koko porukalla kaikki yhdessä. Lapset pääsivät maaseudulle ja lapsuuden maisemiini viettämään aikaa. Uimme, söimme, leivoimme, kyläilimme ja shoppailimme. Teki todella hyvää lapsille o

Nallekarkit ei koskaan mee tasan.

Heips rakkaat lukijat ja tukijat <3 Viimeisiä päiviä viedään tällä viikolla. Viikko on mennyt nopeasti. Huomenna on jo perjantai ja sehän tarkoittaa tikkien poistoa. Jipii! Viikonloppu alkaa ja sunnuntaina saan omat lapset kotiin <3 Ikävä jo heitä. Tämä päivä ei ole ollut viikon paras päivä. Siitä myöhemmin lisää. Aamulla herätessäni olin pirteä. Nukuin viime yön pitkästä aikaa hyvin. Sekin vaikuttaa siihen, että ei ole päivisin niin väsynyt. Minulla piti tänään olla psykiatrisen sairaanhoitajan tapaaminen. Peruin sen kuitenkin, sillä en voi vielä istua ja sain jutella mieltä painavista asioista sielunhoitoterapeutin kanssa. Aion kuitenkin huomenna varailla uutta aikaa hoitajan tapaamiselle. Maanantaina pääsenkin taas pitkästä aikaa ryhmään, jossa käyn. Pari kertaa jäänyt väliin leikkauksen vuoksi. Tänään todellakin minulla ei ollut onnenpäivä. Vetoketju meni takista rikki ja sitä ei voi korjata. Lähdimme miehen kanssa Helsinkiin pyydystämään uutta takkia. Tuloksett