Siirry pääsisältöön

Tää on elämää, isolla Eellä.


Heips rakkaat lukijat ja tukijat!

Ollaan puoli välissä viikkoa. Toivottavasti sinun viikkosi on mennyt mukavasti. Minulla senkin edestä on haasteita riittänyt. Viimeksi kirjoitinkin siitä teille, että on hyvä elää hetkessä. Nauttia niistä hetkistä, kun saamme viettää aikaa rakkaiden ihmisten kanssa. Koskaan sitä ei voi tietää, milloin on viimeinen kerta
 
Tosiaan eilen kävin lekurissa. Sain lisää sairaslomaa ja paljon lääkkeitä. Nyt selvitellään vielä labran kautta mahdollisia asioita. Perjantaina on mentävä labraan antamaan paasto arvot. Ei kauhean kiva. Kummastelen myös sitä, että koko ajan keksitään syitä, että mikä minulla mahdollisesti voisi olla. Toki on hyvä, että asioita selvitetään ja saadaan eteenpäin. Olen vain väsynyt tällä hetkellä tähän kaikkeen. Ainut plussa, kun olen kotona, saan aamuisin nukkua pitkään ja voin rytmittää päiväni niin kuin minulle sopii. 

Tänään kävin myös shoppailemassa itselleni syys takkia. Oli sateinen sää ja kurja fiilis lähteä ulos. Laitoin luurit päähän ja kuuntelin musiikkia kävellessäni kaupoille. Nautin todella siitä, että ei ollut kiire ja sain rauhassa ajan kanssa viettää aikaa kaupassa. Olen tosin huomannut, kun mies on kaupassa mukana, niin silloin on oltava ripeä ostoksissaan. Me naiset nautimme siitä, että saamme rauhassa katsella asioita eikä ole kova kiire joka suuntaan. Kävin myös harkka paikalla moikkaamassa työkavereita. Siellä olikin hirveä kiire, sillä myymälämme avataan marraskuussa uuteen kauppakeskukseen. Oli kiva käydä siellä vähän pyörähtämässä. Tosin ale myynnitkin olisivat olleet, mutta tällä kertaa en ehtinyt katsella itselle mitään. Täytyy vaikkapa joku toinen päivä mennä käymään, jos jotakin sattuisi löytymään 😊
 
Huomenna on torstai ja lapset lähtevät viikonlopun viettoon isälleen. Minulla siis alkaa vapaa viikonloppu miehen kanssa. Huomenna olisi tarkoitus vähän siivoilla kotona ja nähdä ystävää pitkästä aikaa. Muuten viikonloppu menee kotosalla ja sunnuntaina menemme siskoni kanssa toiselle paikkakunnalle vetämään ylistystä. Olemme siis aktiivisesti mukana seurakunnan jutuissa ja oli ilo saada kutsu toiselle paikkakunnalle. Olen yrittänyt kovasti valmistella sitä varten jo etukäteen. Toivotaan, että terveyteni sallii sen verran, että jaksan hoitaa tuon vastuu homman.

Tänään meidän perhe sai myös suru-uutisia. Rakas sukulaisemme mummini veljen puoliso menehtyi tänään pitkä aikaiseen sairauteen. On kurja ajatella asiaa, eikä toisaalta haluaisikaan, vaikka totuus on hyvä kohdata. Tekee kipeää, kun rakas ihminen lähtee täältä pois. Vaikka toki sekin on totta, että meidän jokaisen elämä täällä joskus päättyy. Nämä ovat silti sellaisia asioita, vaikka kuinka yrittäisit valmistautua, on se henkisesti raskasta. Varmaan menee loppu viikko, vähän surullisilla fiiliksillä.

Ihanaa viikkoa teille jokaiselle rakkaat lukijat ja tukijat! Pidetään rakkaistamme huolta! <3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Huono seura hyvät tavat turmelee.

 Heips rakkaat lukijat ja tukijat! Ihanaa taas jakaa teille jotakin suoraan sydämestä. Ajattelin teille kirjoittaa siitä, kuinka olen omassa elämässäni kokenut sen, että todellakin seura tekee kaltaisekseen. Viimeksi kirjoitin teille jonkin verran entisestä avioliitostani, joka päättyi lopulta eroon. Toki jokaisella ihmisellä on asiasta omat näkemykset ja monesti kuullaan se toisen ihmisen versio, toinen jää kuulematta ja sillä perusteella tulkitaan, millainen toinen ihminen on. Olen aikaisemmin kirjoittanut siitä, kuinka usko on osa minua ja minun sekä lasteni elämää. Olin noin kymmenenvuotias tullessani uskoon ja minut kasvatettiin ikään kuin pumpulissa. Vanhempani kielsivät minulta lähes kaiken, sanomalla, että ei uskovaiset ihmiset tee niin. Muistan monesti, kun en uskaltanut sanoa kavereille, että en pääse johonkin, kun vanhempani eivät anna lupaa. Toisaalta olen siitä kiitollinen, että he varjelivat minua viimeiseen asti kaikelta pahalta, kunnes jossain vaiheessa tein kaikk

Kesäkuun kuulumiset.

Heips rakkaat lukijat ja tukijat! Pitkästä aikaa kirjoittelen blogia ja saan syventyä kirjoitusten pariin. Olen tässä monet kerrat miettinyt, että nyt kesällä somettaminen on muutenkin jäänyt vähemmälle. On ollut niin paljon mukavaa tekemistä, että ei ole somessa ja puhelimella ehtinyt roikkua niin paljoa. Kesäkuu alkaa olla lopuillaan ja kohta on enää kuukausi lomaa jäljellä. Ehkä kuitenkin puoltoista kuukautta, mutta niin se aika vaan kiitää ja menee nopeasti, kun on kivaa tekemistä. Tosiaan sain olla tuossa miesystäväni kanssa kaksin toukokuun viimeisen viikon sekä kesäkuun ensimmäisen viikon. Vierailimme lapsuuden maisemissa ja aika meni todella nopeasti. Kesäkuun toisella viikolla lapset tulivat takaisin kotiin. Ehdimme olla kotona muutaman päivän ennen varsinaista loma reissua, jonne lähdimme koko porukalla kaikki yhdessä. Lapset pääsivät maaseudulle ja lapsuuden maisemiini viettämään aikaa. Uimme, söimme, leivoimme, kyläilimme ja shoppailimme. Teki todella hyvää lapsille o

Nallekarkit ei koskaan mee tasan.

Heips rakkaat lukijat ja tukijat <3 Viimeisiä päiviä viedään tällä viikolla. Viikko on mennyt nopeasti. Huomenna on jo perjantai ja sehän tarkoittaa tikkien poistoa. Jipii! Viikonloppu alkaa ja sunnuntaina saan omat lapset kotiin <3 Ikävä jo heitä. Tämä päivä ei ole ollut viikon paras päivä. Siitä myöhemmin lisää. Aamulla herätessäni olin pirteä. Nukuin viime yön pitkästä aikaa hyvin. Sekin vaikuttaa siihen, että ei ole päivisin niin väsynyt. Minulla piti tänään olla psykiatrisen sairaanhoitajan tapaaminen. Peruin sen kuitenkin, sillä en voi vielä istua ja sain jutella mieltä painavista asioista sielunhoitoterapeutin kanssa. Aion kuitenkin huomenna varailla uutta aikaa hoitajan tapaamiselle. Maanantaina pääsenkin taas pitkästä aikaa ryhmään, jossa käyn. Pari kertaa jäänyt väliin leikkauksen vuoksi. Tänään todellakin minulla ei ollut onnenpäivä. Vetoketju meni takista rikki ja sitä ei voi korjata. Lähdimme miehen kanssa Helsinkiin pyydystämään uutta takkia. Tuloksett