Siirry pääsisältöön

Harkka kuulumisia ja tulevaisuuden suunnittelua.


Heips rakkaat lukijat ja tukijat!

Viikko on alkanut mukavasti. Olen toki ollut väsynyt harkka päivien jälkeen ja viime yönä tuli nukuttua huonosti ihottuman vuoksi. Joten tänään olen sitten ollut todella väsynyt harkassa, kuin kotonakin. Onneksi sain pitää omaa vapaata tänään harkan jälkeen. Hain hyvää syötävää kotiin ja katsoin leffan. Oli pitkästä aikaa mukava olla itsekseen kotona. Tänään saimme myös miehen kanssa pienen hetken seurata sarjaa, jota katsomme. Sekin teki hyvää, sillä ennen nukkumaan menoa aion katsoa telkkarista ensitreffit alttarilla jakson.

Olen paljon myös miettinyt omaa tulevaisuutta. Opettaja ilmoitteli, että tosiaan ensi vuonna kesäkuussa voisin saada tutkinnosta paperit käteen. Tosin niin kuin aikaisemmin taisin mainita, että huhtikuussa minulla on leikkaus tulossa, joten voi olla, että valmistuminen siirtyy muutamalla kuukaudella. Ajattelinkin ensi keväänä hakea ammattikorkea kouluun. Aion hakea sisustusarkkitehtuuri linjalle. Tosin tiedän, että sinne on vaikea ensimmäisellä kerralla päästä sisään. Mutta ei se haittaa, vaikkei heti pääsisikään. Aion sitten tehdä töitä visualistina, jos jostakin sellainen paikka aukeaisi tai ihan vaan myyjänäkin vaate kaupassa. Tällä hetkellä tuo vaatekauppa kiinnostaa kovasti, sillä harkka paikkani on Lindexillä. Ehkäpä sieltäkin ovi voisi aueta. Se jää nähtäväksi.

Harmittaa myös tällä hetkellä todella paljon oma terveys. Kaikki on oman terveyden varassa tai jotenkin tuntuu siltä. Ihottuma vaivaa edelleen ja olen myös laittanut uusittavaksi lääkkeitä ja tuntuu siltä, että niitäkään ei uusita tai siis, että uusimisessa menee ikuisuus. Minulle tuli tänään myös kirje lääkäristä. Iso nippu paperia ja hirveät selostukset ja muut selvitykset tehtävä syömisestä yms. Onhan se kiva, että minulla on terveydenala tukena siinä, kun tiputan painoa, mutta jotenkin en tällä hetkellä ehkä sitä koe niin tarpeellisena. Minulla itsellä on hyvä motivaatio päällä ja uskon, että pystyn tekemään töitä itsekin sen suhteen. Olenkin jo tehnyt, mutta toki voin siellä käynnillä mennä käymään.

Lapussa oli myös puhetta laihdutus leikkauksesta. Minua jotenkin tällä hetkellä kammottaa koko ajatus. En edes jaksanut kunnolla lukea niitä kohtia. Ja jotenkin itse olen sitä mieltä, että mitä nyt ihmisiltä olen kuullut, niin niissä on omat komplikaationsa. Joten ei kiitos! Ei todellakaan kuulosta houkuttavalta.

Nyt olisi mentävä iltatoimien pariin ja valmistauduttava henkisesti taas huomiseen harkka päivään. Jotenkin, kun sitä kotiin pääsee, niin haluaa vaan olla möllöttää eikä jaksa paljoa jutella, kun meillä on niin tiivis työyhteisö, että siellä juttua riittää ja sitten, kun avaamme myymälän niin asiakkaitakin :D

Ihanaa viikkoa teille jokaiselle rakkaat lukijat ja tukijat! Oikein leppoisaa ja rentouttavaa viikkoa teille, kun olette vapaalla. Muistakaa huolehtia itsestänne, se on tärkeää, sillä todellakin jaksamisella on väliä!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Huono seura hyvät tavat turmelee.

 Heips rakkaat lukijat ja tukijat! Ihanaa taas jakaa teille jotakin suoraan sydämestä. Ajattelin teille kirjoittaa siitä, kuinka olen omassa elämässäni kokenut sen, että todellakin seura tekee kaltaisekseen. Viimeksi kirjoitin teille jonkin verran entisestä avioliitostani, joka päättyi lopulta eroon. Toki jokaisella ihmisellä on asiasta omat näkemykset ja monesti kuullaan se toisen ihmisen versio, toinen jää kuulematta ja sillä perusteella tulkitaan, millainen toinen ihminen on. Olen aikaisemmin kirjoittanut siitä, kuinka usko on osa minua ja minun sekä lasteni elämää. Olin noin kymmenenvuotias tullessani uskoon ja minut kasvatettiin ikään kuin pumpulissa. Vanhempani kielsivät minulta lähes kaiken, sanomalla, että ei uskovaiset ihmiset tee niin. Muistan monesti, kun en uskaltanut sanoa kavereille, että en pääse johonkin, kun vanhempani eivät anna lupaa. Toisaalta olen siitä kiitollinen, että he varjelivat minua viimeiseen asti kaikelta pahalta, kunnes jossain vaiheessa tein kaikk

Kesäkuun kuulumiset.

Heips rakkaat lukijat ja tukijat! Pitkästä aikaa kirjoittelen blogia ja saan syventyä kirjoitusten pariin. Olen tässä monet kerrat miettinyt, että nyt kesällä somettaminen on muutenkin jäänyt vähemmälle. On ollut niin paljon mukavaa tekemistä, että ei ole somessa ja puhelimella ehtinyt roikkua niin paljoa. Kesäkuu alkaa olla lopuillaan ja kohta on enää kuukausi lomaa jäljellä. Ehkä kuitenkin puoltoista kuukautta, mutta niin se aika vaan kiitää ja menee nopeasti, kun on kivaa tekemistä. Tosiaan sain olla tuossa miesystäväni kanssa kaksin toukokuun viimeisen viikon sekä kesäkuun ensimmäisen viikon. Vierailimme lapsuuden maisemissa ja aika meni todella nopeasti. Kesäkuun toisella viikolla lapset tulivat takaisin kotiin. Ehdimme olla kotona muutaman päivän ennen varsinaista loma reissua, jonne lähdimme koko porukalla kaikki yhdessä. Lapset pääsivät maaseudulle ja lapsuuden maisemiini viettämään aikaa. Uimme, söimme, leivoimme, kyläilimme ja shoppailimme. Teki todella hyvää lapsille o

Nallekarkit ei koskaan mee tasan.

Heips rakkaat lukijat ja tukijat <3 Viimeisiä päiviä viedään tällä viikolla. Viikko on mennyt nopeasti. Huomenna on jo perjantai ja sehän tarkoittaa tikkien poistoa. Jipii! Viikonloppu alkaa ja sunnuntaina saan omat lapset kotiin <3 Ikävä jo heitä. Tämä päivä ei ole ollut viikon paras päivä. Siitä myöhemmin lisää. Aamulla herätessäni olin pirteä. Nukuin viime yön pitkästä aikaa hyvin. Sekin vaikuttaa siihen, että ei ole päivisin niin väsynyt. Minulla piti tänään olla psykiatrisen sairaanhoitajan tapaaminen. Peruin sen kuitenkin, sillä en voi vielä istua ja sain jutella mieltä painavista asioista sielunhoitoterapeutin kanssa. Aion kuitenkin huomenna varailla uutta aikaa hoitajan tapaamiselle. Maanantaina pääsenkin taas pitkästä aikaa ryhmään, jossa käyn. Pari kertaa jäänyt väliin leikkauksen vuoksi. Tänään todellakin minulla ei ollut onnenpäivä. Vetoketju meni takista rikki ja sitä ei voi korjata. Lähdimme miehen kanssa Helsinkiin pyydystämään uutta takkia. Tuloksett