Siirry pääsisältöön

Maanantai, huonon onnen päivä.


Heips rakkaat lukijat ja tukijat!

Loma viikko on takana ja uusi viikko edessä. Loma viikko tuli todellakin tarpeeseen, toki reissun päällä väsyttääkin. Olimme ihan puhki reissun jäljiltä, vaikka meillä oli ollut ”aivot narikkaan” reissu.

Miten sinun maanantai päiväsi on alkanut? Minä olin seurakunnalla auttelemassa ruoanjaossa. Oli todella hyvä mieli siitä, että sain ihmisille tehdä hyvää tuon palvelus muodon kautta. Tänään kävimme ystävän kanssa myös lenkillä, jonka jälkeen tulimme meille pelaamaan Nintendoa. Nostalgiset fiilikset nousevat lapsuudesta, kun pelataan 8bittisellä. :D Huisin hauskaa siis :D

Tänään sain myös lisää huonoja uutisia. Mummini kunto on huonontunut ja hän on tällä hetkellä sairaalahoidossa. Olen ollut hänestä kovin huolissani. Olen yrittänyt soittaa hänelle, hän ei ole vastannut puheluihin eikä soittanut takaisinkaan. Ei todellakaan ole mummin tapaista, että hän toimii tuolla tavalla. Mieli on todella maassa. Huomaan todellakin, että minulla itselläkin on oma toipuminen kesken. En tahtoisi jaksaa, kun liikaa asioita tuppaa tulemaan. Ensinnäkin anopin tilanne, mummini tilanne ja oma sairastaminen.

Tänäänkin muutama ihminen kyseli minulta koulusta. En jaksa enää, että ihmiset siitäkään kyselevät. Se on niin turhauttavaa, kun itse haluaisit opiskella, etkä pysty tai voi. Olisihan se hienoa, että asiat menisivät eteenpäin, mutta en minä itse mahda omalle terveydelle mitään. Toki voihan omaan terveyteen, jollakin tavalla vaikuttaa, mutta jos on sukuperäisiä sairauksia niin ne tulevat, jos ovat tullakseen. Olen aikaisemminkin kirjoittanut siitä, että elämä ei todellakaan mene niin kuin me itse haluaisimme sen menevän. Meidän on otettava vastaan se mitä meille annetaan. Päivä ja hetki kerrallaan, isän kämmenellä. Kyllä tämä ottaa todellakin koville.

 Huomenna minulla on lääkäri ihottuman sekä tyrän vuoksi. Tyrä on nyt enemmän alkanut oireilemaan. Huomenna saan hakea tyrävyön itselle ja toivottavasti pärjäisin sen kanssa ainakin sinne huhtikuulle asti. Silloin olisi leikkaus tiedossa. Silloin vihdoinkin voisin päästä vaivastani eroon. Todellakin odotan sitä, että saan tiputettua painoa ja pääsen tyräleikkaukseen. Jos en sinne asti pysty odottelemaan, niin sitten on katsottava asioita uudestaan. Päivä kerrallaan tässäkin asiassa.

Ihanaa viikkoa teille rakkaat lukijat ja tukijat! <3 Pidetään rakkaistamme huolta!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Huono seura hyvät tavat turmelee.

 Heips rakkaat lukijat ja tukijat! Ihanaa taas jakaa teille jotakin suoraan sydämestä. Ajattelin teille kirjoittaa siitä, kuinka olen omassa elämässäni kokenut sen, että todellakin seura tekee kaltaisekseen. Viimeksi kirjoitin teille jonkin verran entisestä avioliitostani, joka päättyi lopulta eroon. Toki jokaisella ihmisellä on asiasta omat näkemykset ja monesti kuullaan se toisen ihmisen versio, toinen jää kuulematta ja sillä perusteella tulkitaan, millainen toinen ihminen on. Olen aikaisemmin kirjoittanut siitä, kuinka usko on osa minua ja minun sekä lasteni elämää. Olin noin kymmenenvuotias tullessani uskoon ja minut kasvatettiin ikään kuin pumpulissa. Vanhempani kielsivät minulta lähes kaiken, sanomalla, että ei uskovaiset ihmiset tee niin. Muistan monesti, kun en uskaltanut sanoa kavereille, että en pääse johonkin, kun vanhempani eivät anna lupaa. Toisaalta olen siitä kiitollinen, että he varjelivat minua viimeiseen asti kaikelta pahalta, kunnes jossain vaiheessa tein kaikk

Kesäkuun kuulumiset.

Heips rakkaat lukijat ja tukijat! Pitkästä aikaa kirjoittelen blogia ja saan syventyä kirjoitusten pariin. Olen tässä monet kerrat miettinyt, että nyt kesällä somettaminen on muutenkin jäänyt vähemmälle. On ollut niin paljon mukavaa tekemistä, että ei ole somessa ja puhelimella ehtinyt roikkua niin paljoa. Kesäkuu alkaa olla lopuillaan ja kohta on enää kuukausi lomaa jäljellä. Ehkä kuitenkin puoltoista kuukautta, mutta niin se aika vaan kiitää ja menee nopeasti, kun on kivaa tekemistä. Tosiaan sain olla tuossa miesystäväni kanssa kaksin toukokuun viimeisen viikon sekä kesäkuun ensimmäisen viikon. Vierailimme lapsuuden maisemissa ja aika meni todella nopeasti. Kesäkuun toisella viikolla lapset tulivat takaisin kotiin. Ehdimme olla kotona muutaman päivän ennen varsinaista loma reissua, jonne lähdimme koko porukalla kaikki yhdessä. Lapset pääsivät maaseudulle ja lapsuuden maisemiini viettämään aikaa. Uimme, söimme, leivoimme, kyläilimme ja shoppailimme. Teki todella hyvää lapsille o

Nallekarkit ei koskaan mee tasan.

Heips rakkaat lukijat ja tukijat <3 Viimeisiä päiviä viedään tällä viikolla. Viikko on mennyt nopeasti. Huomenna on jo perjantai ja sehän tarkoittaa tikkien poistoa. Jipii! Viikonloppu alkaa ja sunnuntaina saan omat lapset kotiin <3 Ikävä jo heitä. Tämä päivä ei ole ollut viikon paras päivä. Siitä myöhemmin lisää. Aamulla herätessäni olin pirteä. Nukuin viime yön pitkästä aikaa hyvin. Sekin vaikuttaa siihen, että ei ole päivisin niin väsynyt. Minulla piti tänään olla psykiatrisen sairaanhoitajan tapaaminen. Peruin sen kuitenkin, sillä en voi vielä istua ja sain jutella mieltä painavista asioista sielunhoitoterapeutin kanssa. Aion kuitenkin huomenna varailla uutta aikaa hoitajan tapaamiselle. Maanantaina pääsenkin taas pitkästä aikaa ryhmään, jossa käyn. Pari kertaa jäänyt väliin leikkauksen vuoksi. Tänään todellakin minulla ei ollut onnenpäivä. Vetoketju meni takista rikki ja sitä ei voi korjata. Lähdimme miehen kanssa Helsinkiin pyydystämään uutta takkia. Tuloksett